قیمت تازه بسته های اینترنتی اوپراتورها اعلام شد!

به گزارش مجله توسعه دهنده، دیجیاتو نوشت: اپراتورها پایان بسته های پرحجم و بلند مدت جدیدی نیز تعریف کردند.

قیمت تازه بسته های اینترنتی اوپراتورها اعلام شد!

یک روز پس از جلسه افزایش قیمت اینترنت در کشور، تغییراتی در بسته های اینترنتی موبایل همراه اول و ایرانسل اعمال شده است. بسته های حجیم و بلندمدت با قیمت بیشتر برگشته اند و بعضی بسته های محبوب کاربران نیز افزایش قیمت داشته اند.

وزارت ارتباطات موافقت کرد/ افزایش 34 درصدی تعرفه اینترنت

آنالیز ها نشان می دهد بسته یک گیگابایت - یک ماهه در ایرانسل و همراه اول از 10500 تومان به 14100 تومان رسیده و 34 درصد افزایش قیمت داشته است. پیشتر اپراتورها در نامه درخواست خود جهت تغییر تعرفه، اعلام نموده بودند بسته های یک و دو گیگابایت نیازی به تغییر قیمت ندارند.

بسته اینترنت پنج گیگابایت - یک ماهه ایرانسل نیز از 23600 به 37100 تومان رسیده که این رقم نیز حکایت از افزایش حدوداً 30 درصدی دارد.

آنالیز های دیجیاتو بعلاوه نشان می دهد در بسته های چهارماهه ایرانسل و همراه اول نیز تغییرات قیمتی و حجمی اعمال شده است. بسته 15 گیگابایت در روزهای گذشته با قیمت 62 هزار تومان به فروش می رسید و حالا این رقم به 118 هزار تومان رسیده است. این عدد فراتر از 34 درصدی است که پیشتر اعلام شده بود.

بسته های سه ماهه نوی نیز در اپراتورهای ایرانسل و همراه اول تعریف شده است. با این حال قیمت بسته های اینترنتی ایرانسل در وبسایت این اپراتور همچنان مثل قبل است و به نظر می رسد قرار است تمامی بسته ها و قیمت های نو به تدریج به تمام بسترهای فروش این اپراتور اضافه شوند اما تغییرات قیمتی در فروشگاه همراه اول هم اعمال شده اند.

بعلاوه بسته های بلندمدت به سبد محصولات برگشته اند و حالا اپراتورهای همراه اول و ایرانسل بسته های شش ماهه را نیز با قیمت بین 150 تا حدود 500 هزار تومان اضافه نموده اند.

در زمان انتشار این خبر، تغییر قیمتی در بسته های اپراتور رایتل به چشم نمی خورد اما شاتل موبایل نیز در بعضی بسته های خود افزایش 34 درصدی را لحاظ نموده است. به عنوان مثال بسته یک ماهه 70 گیگابایت این اپراتور مجازی از 238 هزار تومان به 319 هزار تومان رسیده است. بعضی بسته های این شرکت مثل شش ماهه و یکساله نیز هنوز تغییر قیمتی نداشته اند.

در روزهای گذشته کاربران حساسیت های بسیاری به افزایش قیمت اینترنت نشان داده اند. استدلال اصلی شهروندان این است که برای دسترسی به اینترنت، هزینه های جانبی دیگری هم دارند. از سوی دیگر اپراتورهای موبایل اعلام می نمایند که قیمت اینترنت که در سال های اخیر افزایشی نداشته و این اتفاق باعث کندی توسعه شبکه در کشور شده است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 دی 1402 بروزرسانی: 8 دی 1402 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2417

به "قیمت تازه بسته های اینترنتی اوپراتورها اعلام شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت تازه بسته های اینترنتی اوپراتورها اعلام شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید