واریز درآمد تبلیغات ورزشی صداوسیما به خزانه

به گزارش مجله توسعه دهنده، نمایندگان مردم در خانه ملت مصوب کردند؛ تا درآمد تبلیغاتی صداوسیما از محل پخش مسابقات ورزشی به حساب خزانه واریز گردد.

واریز درآمد تبلیغات ورزشی صداوسیما به خزانه

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری صداوسیما، کنندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان آنالیز بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1400، با بند های (ک) و (ل) تبصره 9 ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

براساس بند (ک) تبصره 9؛ به استناد بند (پ) ماده (92) قانون برنامه ششم توسعه، وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مکلفند درآمد های تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی را به ردیف درآمدی شماره 140184 نزد خزانه داری کل کشور واریز کنند.

همچنین در بند (ل) تبصره 9 آمده است؛ به منظور ارتقای شاخص های علمی، پژوهشی، فناوری و مهارتی، درآمد های اختصاصی دانشگاهها، مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پارک های علم و فناوری و مراکز آموزش فنی و حرفه ای وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی از شمول حکم اعتبارات موضوع قانون استفاده متوازن از امکانات کشور برای ارتقای سطح مناطق کمتر توسعه یافته مستثنی هستند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1591

به "واریز درآمد تبلیغات ورزشی صداوسیما به خزانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز درآمد تبلیغات ورزشی صداوسیما به خزانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید