کتاب مفاخر شهر یزد رونمایی شد

به گزارش مجله توسعه دهنده، کتاب مفاخر یزد همزمان با هفته گردشگری در کمیسیون گردشگری شورای اسلامی این شهر رونمایی شد.

کتاب مفاخر شهر یزد رونمایی شد

به گزارش خبرنگاران، بی بی فاطمه حقیرالسادات رئیس کمیسیون گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و روابط بین الملل شورای اسلامی شهر یزد در این باره گفت: کتاب مفاخر یزد با هدف شناخت مفاخر این شهر به وسیله بخش مدیریت گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تهیه و در این کمیسیون رونمایی شد.

وی اضافه کرد: کتاب مفاخر یزد به 110 نفر از مفاخر معروف و آشنایی با تاریخ و سیره بزرگان شهر یزد اختصاص پیدا نموده و بعلاوه مطالبی از بعضی امامزادگان، عالمان، شهیدان، دانشمندان، خیران، معماران مطرح، خوشنویسان و صاحبان مشاغل در این کتاب اشاره شده است.

حقیرالسادات در ادامه به حضور مسئولان کمیته های گردشگری یزد در این نشست کمیسیون اشاره و مطرح نمود: بخشی از درخواست های مسئولین کمیته ها عدم أخذ عوارض و مالیات های خاص شهرداری از فعالان گردشگری بود.

وی ادامه داد: بارگذاری فراوری محتوای مناسب گردشگری جهت معرفی شهر یزد، تعریف مسیر و پارکینگ هوشمند گردشگری، برگزاری برنامه های مشترک با بهزیستی در حوزه سالمندان، توجه ویژه به کمپ های کویری یزد، برگزاری جشنواره خرید برای گردشگران و به طور کلی حمایت و تبلیغ شورا و شهرداری در زمینه گردشگری از درخواست های مسئولین کمیته ها در راستای رونق گردشگری شهر یزد بود.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، این عضو شورا در خاتمه بیان نمود: مقرر شد کمیته های گردشگری طرح و پیشنهادات خود را با هدف توسعه گردشگری شهر یزد در کمیسیون گردشگری ارائه دهند و در صورت تصویب به سازمان فرهنگی ارجاع گردد و با اختصاص بودجه در سال نو اجرا گردد.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 10 مهر 1402 بروزرسانی: 10 مهر 1402 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2408

به "کتاب مفاخر شهر یزد رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب مفاخر شهر یزد رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید