گرانی نان در تهران تکذیب شد

به گزارش مجله توسعه دهنده، احمد قیومی روز آدینه در جمع خبرنگاران، علت برخی از شایعات درباره افزایش قیمت نان را تغییر در نوع آرد برخی از خبازی ها اعلام نمود و گفت: این موضوع از قبل هم مرسوم بوده و درخواست تغییر آرد نوع یک به نوع 2 مورد آنالیز قرار می گرفته است که ما به التفاوت به وسیله یارانه دولت برای نانوایی ها تامین می گردد و تاثیری در قیمت نان به هیچ عنوان نداشته است.

گرانی نان در تهران تکذیب شد

به گزارش ایرنا، فرماندار تهران اضافه نمود: به همین علت برخی از نانوایی ها سوء استفاده نموده و اقدام به افزایش قیمت نان می کردند که این موضوع نیز در دستور کار شورای آرد و نان قرار گرفته است.

وی از مردم خواست به شایعات توجه ننموده و هرگونه افزایش قیمت را به تعزیرات آرد و نان گزارش دهند.

قیومی، افزایش دسترسی مردم از نظر کمّی و افزایش کیفیت را از اهداف شورای آرد نان مطرح نمود و ادامه داد: در هر دو شاخص برنامه های منسجم و اثربخشی تدوین و به زودی اجرایی می گردد، به گونه ای که اندازه آرد اختصاص یافته به خبازی ها ساماندهی و کیفیت نان نیز تغییرات محسوسی خواهد داشت.

معاون استاندار و فرماندار تهران اضافه نمود: نظارت بر فعالیت نانوایی ها در راستای افزایش کیفیت و جلوگیری از هرگونه انحراف در زمینه آرد توزیعی به صورت مستمر به وسیله دستگاه های متولی ادامه دارد و در این زمینه هیچ گونه کم کاری پذیرفتنی نیست.

وی تاکید نمود: آنالیز های میدانی در سطح شهر تهران نیز نشان از تغییر نکردن قیمت انواع نان دارد و مردم حاضر در صف خبازی ها نیز هرگونه افزایش قیمت را تکذیب نموده و به نوعی از کیفیت نان در بسیاری از نانوایی ها اعلام رضایت داشتند.

منبع: فرارو
انتشار: 31 شهریور 1402 بروزرسانی: 31 شهریور 1402 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2407

به "گرانی نان در تهران تکذیب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرانی نان در تهران تکذیب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید